Direktlänk till inlägg 18 maj 2022

Reperationer

Av Camilla Nilsson - 18 maj 2022 20:25

Japp så var det klart med fönstret och vattnet. Sedan fick vi problemmmed gasen så nu har vi kostat på husbilen ca 10000kr på bara reperationer. Inte så kul alls. Men vad gör man inte. Hoppas man får tillbaka lite på ev försäkring eller genom husbilsfirman där vi köpte den.

Katterna trivs super men lite varmt på resan när det är 29 grader i bilen.
Var jobbigt för en annan med. Men nu ute på en ställplatser och sambon hittar givetvis någon att prata med. Inget ovanligt men tyska kan inte jag så låter bli. Är inte lika social som han är så det är bara så. Inget jag kan göra just nu känner jag utan när jag är i min spanska by som jag vill bo i så lär jag mig spanska direkt. Inget problem med det. Vill
Man något så gör jag det.

Ses snart igen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Nilsson - 14 oktober 2023 21:04

Kör en runda med husbilen denna helgen för snart blir det nog för kallt. Vi har visserligen element med oss men kan bli jobbigt att köra om det blir snö. Just idag så blåste det ordentligt men körde inte så långt hemifrån denna gången. Lämnade 2 k...

Av Camilla Nilsson - 1 oktober 2023 18:51

Ja det händer saker detta året på semestern som jag gärna hade sluppit. Han i Spanien som skulle installera solcellerna hade inte alls fattat vad vi menade så han hade inte tid till något av det vi velat göra. Jag blir sjuk pga vätskebrist efter ...

Av Camilla Nilsson - 3 september 2023 17:08

Ja butiken i Holland blev jag lite besviken på. De hade så klart väldigt mycket grejer men trodde det skulle vara lite billigare. Är nu i Spanien och i morgon måndag ska vi till vår montör som ska montera solcell på taket och ac i kupén. Var svet...

Av Camilla Nilsson - 22 augusti 2023 11:11


Ja inte är man duktig på att uppdatera alls. Så får göra det nu. Våran katt Eddie fick Urinstopp igen. Var inne på rensning eller vad man ska kallla det. Fick veta att det finns en operation som dom gör en ny gång för kisset. Satte honom i akut kö. D...

Av Camilla Nilsson - 6 december 2022 21:52

Hejsan på er alla.   Nu har jag börjat jobba igen men bara till halvtid. Det är bra att ta det lite lugnt till att börja med. under tiden jag var sjukskriven tog vi en extra semester och åkte till spanien igen. Skönt med värme och promenader så m...

Ovido - Quiz & Flashcards