Alla inlägg under december 2021

Av Camilla Nilsson - 17 december 2021 20:12

Söta lilla Dessie ligger och sover sött på min kudde med min kofta över sig. Koftan är för övrigt full med hennes k hvhennes brors hår överallt. De gillar verkligen min kofta. Får väl ge dom den så får jag skaffa en ny till mig

Snart jul och jag längtar efter sommaren så jag kan åka ut i husbilen igen med sambon och katterna. Önskar det vore juni istället.

Är lite deppig nu med detta mörker. Och så är det kallt. Jag fryser hela tiden. Får försöka se framåt men just nu fungerar det dåligt

Ses igen och hoppas att jag är på bättre humör då

Av Camilla Nilsson - 2 december 2021 19:29

Har sedan jag köpte min bil begagnad och upptäckt att alla knappar inte fungerar så ville jag byta. Så nu har jag en Sonja kan koppla min mobil till och lyssna på radio. Valde bort cd för lyssnar knappt på det. Är så nöjd med det och att den spaken jag har för att höja och sänka ljudet på fortfarande fungerar.

Gamla radion

Nya radion.
Kostade lite men bättre ha något som fungerar än en som fungerar till hälften

Ovido - Quiz & Flashcards