Direktlänk till inlägg 17 december 2021

Min lilla kattdam

Av Camilla Nilsson - 17 december 2021 20:12

Söta lilla Dessie ligger och sover sött på min kudde med min kofta över sig. Koftan är för övrigt full med hennes k hvhennes brors hår överallt. De gillar verkligen min kofta. Får väl ge dom den så får jag skaffa en ny till mig

Snart jul och jag längtar efter sommaren så jag kan åka ut i husbilen igen med sambon och katterna. Önskar det vore juni istället.

Är lite deppig nu med detta mörker. Och så är det kallt. Jag fryser hela tiden. Får försöka se framåt men just nu fungerar det dåligt

Ses igen och hoppas att jag är på bättre humör då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Nilsson - 14 oktober 2023 21:04

Kör en runda med husbilen denna helgen för snart blir det nog för kallt. Vi har visserligen element med oss men kan bli jobbigt att köra om det blir snö. Just idag så blåste det ordentligt men körde inte så långt hemifrån denna gången. Lämnade 2 k...

Av Camilla Nilsson - 1 oktober 2023 18:51

Ja det händer saker detta året på semestern som jag gärna hade sluppit. Han i Spanien som skulle installera solcellerna hade inte alls fattat vad vi menade så han hade inte tid till något av det vi velat göra. Jag blir sjuk pga vätskebrist efter ...

Av Camilla Nilsson - 3 september 2023 17:08

Ja butiken i Holland blev jag lite besviken på. De hade så klart väldigt mycket grejer men trodde det skulle vara lite billigare. Är nu i Spanien och i morgon måndag ska vi till vår montör som ska montera solcell på taket och ac i kupén. Var svet...

Av Camilla Nilsson - 22 augusti 2023 11:11


Ja inte är man duktig på att uppdatera alls. Så får göra det nu. Våran katt Eddie fick Urinstopp igen. Var inne på rensning eller vad man ska kallla det. Fick veta att det finns en operation som dom gör en ny gång för kisset. Satte honom i akut kö. D...

Av Camilla Nilsson - 6 december 2022 21:52

Hejsan på er alla.   Nu har jag börjat jobba igen men bara till halvtid. Det är bra att ta det lite lugnt till att börja med. under tiden jag var sjukskriven tog vi en extra semester och åkte till spanien igen. Skönt med värme och promenader så m...

Ovido - Quiz & Flashcards