Alla inlägg under februari 2021

Av Camilla Nilsson - 25 februari 2021 21:59

Hej på er alla.
Sitter här i soffan och nästan somnar. Trött i ögonen om man kan vara det.
Coronaviruset kom till mitt jobb till slut men jag klarade mig. Av 25 som jobbar så fick 4 Convid-19. Snart vaccination eftersom det är på gång nu. Nästa vecka ska jag få min första spruta. Jobbar med äldre i omsorgen så därför vi ska få nu.

Semester får man nog ta i Sverige igen men inte mig emot. De andra länderna finns ju kvar så vi hinner dit med.

Frisk katt som jag skrev sist det får jag inte. Lille Bellman har fått elakartad cancer och troligtvis metastaser i hans lilla kropp men pigg än så länge. När vi ser att han mår dåligt spanska vi genast överväga avlivning men inte förrän vi pratat med veterinären igen.

Just nu längtar jag till värme och slippa ha en massa tjocka jackor på sig och bara gå ut utan varma jackor.

Ses snart

Ovido - Quiz & Flashcards