Alla inlägg under juni 2021

Av Camilla Nilsson - 8 juni 2021 14:26

Usch vad jobbigt det är att ringa veterinären och boka tid för det sista besöket en katt kan göra. Han ska få vandra vidare för nu går det inte längre. Dotterns katt som bor hos hennes bror har cancer och nu har han fått sår i nacken som han brukar få men det är två och det ena har börjat vara. Och dålig aptit har han också.
Så snack med dottern ikväll och i morgon sker det. Så jäkla jobbigt. Vet inte om jag orkar ska dra fler djur. Skulle vilja ha en hund men vet ej om den i så fall förstör mitt minne av min hund Joy. En liten söt papillon. Inte för att jag egentligen tror det men i dessa stunder när man ska avliva en katt så är allt bara så knasigt.
Tårarna rinner så ser knappt vad jag skriver.
Återkommer en annan dag

Ovido - Quiz & Flashcards