Alla inlägg under januari 2020

Av Camilla Nilsson - 13 januari 2020 12:08

Då sitter man på sjukhuset igen men denna gången är det sonen. Väntar i sitt rum på operation som blev uppskjuten i 2 timmar. Han blir opererad i alla fall. En annan fick gå ner till restaurangen för att.äta något annars orkar ju inte jag med. Kan ju inte få blodsockerfall mitt i alltihop.
Under tidwn sitter man och funderar på att handla lite på Hobbii och om man ska göra ett instagramkonto för saker man gjort själv. Kanske hade varit någon som kollat på det. Men en tanke än så länge bara. Får se vad jag gör sedan.
Ska upp till sonen nu så ses snart igen

Av Camilla Nilsson - 7 januari 2020 09:55

Då sitter jag här nu i soffan eller halvligger rättare sagt. Kan ej sitta för det svider och trycker då. Ja jag fick min operation den 2 januari. Skönt men samtidigt en jobbig tid nu med sveda och värk. Men hemma från jobbet nu och bara det är jobbigt. Jag får inte lyfta på saker så vad kan jag göra?? Lite svårt att gå i den takt jag gjorde innan men det är ju pga stygnen så det blir ju bra sedan. Nu måste det läka i lugn och ro så då får man ta det lugnt. Sambon hjälper mig med de lyft som behövs att göras. Saknar jobbet. Brukar ju inte vara hemma så ofta. Sjukskriven i 4 veckor så det blir att hitta på något så tiden går. Det är det som är det svåra. Just nu film på teven. Kanske ska ta en liten försiktig promenad sedan..
Ses snart igen

Ovido - Quiz & Flashcards