Alla inlägg under juli 2020

Av Camilla Nilsson - 25 juli 2020 07:20

App semestertider för andra men inte för mig. Jag väntar till september och öppnar då Finland för oss så ska vi ta oss till Treriksröset. Ska bli spännande att se om vi får. Annars åker vi så långt upp i Sverige vi kan komma. Och sedan ner genom Norge som nu öppnat upp för oss. Måste komma på lite ställen att se så man har en liten resplan. Kommer ändå att frångå den ibland som vi brukar göra. Mest troligt genom att ändra ordningen på platserna vi tänkt åka till.

Sedan kollar vi hus i Spanien för att se vad man kan få för de pengar vi beräknar ha om några år. Inte lätt men lite förslag får man i alla fall. Vill gärna ha med pool så jag kan simma lite för måste ju inte ligga vid havet.

Vill även skaffa hund för jag saknar min lille vovve jag hade. Får se hur det blir med det

Just nu väntar jag på att jobbet ska ringa och säga att de behöver min hjälp. Men det verkar inte så just nu så får väl gå och sova en stund till.
Ses snart igen

Ovido - Quiz & Flashcards