Alla inlägg under december 2019

Av Camilla Nilsson - 3 december 2019 14:31

Är ett tag sedan jag skrev här nu men ett vanligt liv med jobb och hem är kanske inte så roligt att skriva om. Så när det händer saker så skriver man. Men ska försöka uppdatera här även om det är ett vanlig dag med jobb och mat och alla andra måsten man har. Just nu är jag mest ledsen och besviken  på landstinget. Fast egentligen inte. Riktigt kluven där men sådan är jag. Inte landstinget fel att det kommer ett akutfall som ska opereras av min läkare och att det tar längre tid än vad de trodde. Skulle nämligen opereras i måndags 2 dec. Nu blev det inte av och det är jag besviken över och ledsen. Därför jag sitter och deppar nu över saker och ting man inte kan råda över. 

Allt blir uppskjutet till 2 januari istället och min vikarie på jobbet har ju blivit lovad sina timmar så det går ju ite att ta bort. Får jobba utöver  som extra och är någon sjuk så behöver de inte ta in någon för då får ju jag ta det sitället. Hoppas nu min vikarie kan ta januari för mig istället. 

Bara skit allt när det händer saker man inte kan planera för. Det blir lite jobbigt.  Får väl fortsätta att julpynta tillsammans med lite julmusik från Spotify nu istället. 



ses snart igen 

#spotify#julpynt#julmusik

Ovido - Quiz & Flashcards